BESTELLEN – BETALEN EN BEZORGEN

bespaar tot 50% op uw energiekosten

Bestellen, Betalen en Bezorgen

Bestelling Plaatsen

Stap 1: Product selecteren

Via onze webshop kunt u gemakkelijk producten in de winkelmand plaatsen door bij het gewenst product op IN WINKELMAND te drukken. Indien gewenst kunt u meerdere producten in de winkelmand plaatsen.

Stap 2: De winkelmand

Wanneer u op het winkelwagentje rechtsboven klikt ziet u een duidelijk overzicht van uw gemaakte keuze(s).

Wilt u één of meerdere producten verwijderen uit de winkelmand? Druk dan op het X -teken voor het product.

Wanneer u de gewenste leverwijze heeft gekozen controleert u of alles klopt wat in de winkelmand zit. Klopt alles? Zo ja, druk dan op DOORGAAN NAAR AFREKENEN.

Stap 3: Bestelling afronden

Terugkerende klant? Log dan in. De bestelling zal in de winkelmand blijven staan.

Heeft u van ons een kortingscode ontvangen? Klik dan op Klik hier om je code in te vullen.

Bij Factuurgegevens kunt u het adres invullen, wij gaan ervanuit dat dit ook het afleveradres zal zijn.

Liever op een ander adres bezorgd? Zorg dan dat het vinkje aanstaat en vul het afleveradres in.

Heeft u nog een opmerking over het afleveradres of over iets anders? Vul dit dan in bij Bestelnotities.

Besteld u voor het eerst dan is het mogelijk om een account aan te maken. Dit kunt u zelf aanvinken, vervolgens zal er gevraagd worden om een wachtwoord aan te maken.

Controleer of alles juist ingevuld staat en pas het indien nodig aan.

Kies uw gewenste betaalmethode. Dit kan zijn per bankoverschrijving of via IDEAL.

Vergeet niet om ook onze algemene voorwaarden even door te lezen en aan te vinken.

Stap 4: Overzicht

Na afronding van het bestelproces ontvangt u een mail waarin de orderbevestiging staat.

Bestelling wijzigen of annuleren

Is de bestelling al afgerond maar bent u wat vergeten, of wilt u de bestelling wijzigen?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar 0168 – 389 333 of mail naar service@heatsave.nl.

Staat de chauffeur al aan de deur maar wilt u toch van de bestelling afzien? Dan kunt u deze aan de deur weigeren. De kosten die worden gemaakt voor het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Account aanmaken

Het aanmaken van een Heatsave.nl account is niet verplicht. Wél levert het voordelen op voor in de toekomst.

Het verzendadres wordt opgeslagen
Het bestelproces gaat sneller
Uw account zal niet worden gebruikt voor het verzenden van e-mails.

Wachtwoord vergeten van uw account?

Geen probleem, wanneer u op Klik hier om in te loggen heeft geklikt ziet u aan de rechterkant Wachtwoord vergeten?

Wanneer u daarop klikt kunt u het mailadres of de gebruikersnaam invullen en kunt u vervolgens het wachtwoord opnieuw instellen.

Betalen met iDeal

iDEAL is dé betaalmethode op internet in samenwerking met alle grote Nederlandse banken. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankier omgeving van uw eigen bank. iDEAL is een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van Heat Save.

De voordelen van betalen met iDEAL:

  • U hoeft zich niet te registreren. U kunt iDEAL gebruiken als u klant bent bij de grootste banken van Nederland.
  • Het is veilig, u betaalt in uw eigen bank omgeving.
  • iDEAL is gemakkelijk, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld. Ook kunt u meteen zien of de betaling geslaagd is.
  • De iDEAL betaling is meteen zichtbaar op uw rekeningoverzicht, zo houdt u de controle en overzicht.

Directe bankoverschrijving

Kiest u voor de directe bankoverschrijving, gebruik dan het bestelnummer als betalingsreferentie. Zo kunnen wij de betaling koppelen aan uw bestelling. Wanneer het totaalbedrag op onze bankrekening is bijgeschreven zullen wij de order verwerken.

Bezorgservice

Wij vinden het heel belangrijk dat er zorgvuldig en voorzichtig met uw bestelling wordt omgegaan. Daarom zorgen wij er voor dat alle bestellingen met erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Vervoerders

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst zorgen wij voor een passende vervoerder die uw bestelling op het door u gewenste adres zal afleveren. Afhankelijk van de grootte van de bestelling wordt er een vervoerder gekozen. Standaard wordt uw bestelling bezorgd door koeriersdienst GLS.

Onze radiatoren worden geleverd op een pallet, deze zullen daarom geleverd worden met een vrachtwagen. Alle leveringen met een vrachtwagen zullen worden verzorgd door Embregts Transport Etten – Leur. Woont u binnen een uur rijden vanaf Moerdijk, dan zal onze eigen chauffeur de radiator bij u komen bezorgen.

Onze klantenservice kan de eerstvolgende werkdag nadat de bestelling geplaatst is meer duidelijkheid geven over de vervoerder, een tijdsindicatie over het bezorg moment en indien mogelijk een Track & Trace code afgeven.

Levering tot aan de deur

Alle bestellingen worden met grote zorg vervoerd naar het aangegeven afleveradres. Leveringen vinden plaats tot aan de voordeur. De bestellingen worden vanaf daar overgedragen aan de klant. Dat geldt voor zowel de kleine als de grote bestellingen. De klant mag daarom niet de verwachting hebben dat de vervoerder de bestelling naar binnen brengt.

Montage

Heeft u bij uw bestelling gekozen voor montage, dan zal onze eigen monteur de radiatoren komen afleveren. Onze klantenservice zal nadat de bestelling en de betaling door ons zijn ontvangen zo snel mogelijk contact opnemen met u om een dag en tijdstip af te spreken.

Schade

Wij proberen alle producten met alle zorg goed en veilig te versturen. Desondanks kan het voorkomen dat er tijdens het transport schade ontstaat. Wij verzoeken u daarom bij ontvangst de producten zorgvuldig te controleren en een schadegeval direct te melden. De melding kan per e-mail of telefonisch doorgegeven worden aan de klantenservice van Heat Save zodat er direct actie ondernomen kan worden. Als de melding binnen 48 uur aan ons gemaakt wordt, ruilen wij het beschadigde product in de meeste gevallen de volgende werkdag om.

Levertijden

Wanneer de bestelling en betaling bij ons binnen zijn gekomen op een werkdag voor 13.00 uur worden de pakketten de volgende werkdag geleverd. Dit geldt voor zowel de kleine als de grote pakketten.
Het kan zijn dat het door u bestelde product niet in voorraad is, in dit geval neemt onze klantenservice zo snel mogelijk contact met u op.

Verzendkosten

Wij verzorgen voor u gratis verzending als extra service.

Bestelling zelf ophalen

Het is ook mogelijk om de bestelling zelf af te halen in Moerdijk. Handig voor als u in de buurt woont of geen mogelijkheid heeft te wachten op de leveringsdatum.

Wij zorgen dat de bestelling voor u klaar staat zodat u deze meteen kunt meenemen.

De bestelling kan hier worden afgehaald:

Heat Save

Plaza 12

4782 SK Moerdijk (Noord-Brabant)

Garantie

Product defect ontvangen

Wij proberen dit uiteraard zo goed mogelijk te voorkomen maar mocht het voorkomen is het heel vervelend: u heeft een defect product ontvangen. Meld uw klacht zo snel mogelijk (het liefst binnen 48 uur) telefonisch 0168 – 389 333 of stuur een e-mail naar service@heatsave.nl. Wij zorgen dan voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel de volgende werkdag nog om.

Klacht of defect binnen garantie

Wij hanteren 10 jaar garantie op al onze producten. Als u onregelmatigheden ondervindt met uw verwarmingsapparaat zullen wij deze voor u controleren en mocht het nodig zijn opsturen naar de fabriek in Frankrijk ter reparatie. U dient zelf zorg te dragen voor het leveren/bezorgen van het defecte toestel in Moerdijk. Wij zullen het product vervolgens na reparatie kosteloos naar u retourneren.

Klacht of defect buiten garantie

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kan men redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren? En is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan? Dan zullen wij proberen het producten te (laten) repareren of vervangen.

Defect of schade melden?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op door de klantenservice te bellen 0168 – 389 333 of stuur een e-mail naar service@heatsave.nl